eerste schooldag - Reisverslag uit Halmstad, Zweden van Naomi Levels - WaarBenJij.nu eerste schooldag - Reisverslag uit Halmstad, Zweden van Naomi Levels - WaarBenJij.nu

eerste schooldag

Door: naomilevels

Blijf op de hoogte en volg Naomi

14 Januari 2011 | Zweden, Halmstad

Hi,

Vandaag moest ik dus om 10 uur op de universiteit zijn. Twee huisgenoten van mij en hun vriend uit Zuid-Korea moesten daar ook om die tijd zijn en die vriend had dezelfde lokaal als ik, dus dat was wel toevallig. Ik heb daar wat informatie gekregen over van alles en nog wat. We krijgen nog verdere specifieke informatie op de volgende meeting. Ik moet ook nog kijken voor een zweedse cursus en dans/schaatscursus. Later in de middag ben ik met drie anderen naar de stad gegaan. Zij moesten nog internet regelen bij Telia. Een meisje komt uit Tsjechie, de ander uit Slowakije en een jongen komt uit Amsterdam. Ik heb dus al gelijk vrienden gemaakt. Als laatste heb ik foto's op mijn computer gezet, maar ik moet nog een beetje kijken hoeveel en hoe precies ik ze op mijn site kan zetten. Maar dat komt ook wel goed. Owja, morgen gaan we waarschijnlijk naar Ikea! Dat moet wel natuurlijk hier in Zweden.

x Naomi

  • 14 Januari 2011 - 21:28

    Annelies :

    Hoi Naomi,

    Leuk te lezen dat je daar al wat vrienden hebt gemaakt. Een internationaal gezelschap, past wel in jouw straatje.
    Heb de foto's bekeken. Je kamer is nog wel een beetje kaal. Misschien daarom dat bezoekje aan Ikea?

    groetjes Annelies x.

  • 15 Januari 2011 - 08:53

    Naomi:

    De foto's waren gelijk nadat we daar aangekomen zijn gemaakt. Toen nog niks uitgepakt is, maar het mag nog wel wat leuke aankleding gebruiken. Vandaag wordt dus dagje Ikea/Helsingborg. x

  • 17 Januari 2011 - 13:46

    Guyonnn:

    Hee naooms,
    veel plezier in zweden,
    groetjes van je broer :)

  • 17 Januari 2011 - 21:05

    Angelique:

    Hey Naomi,

    Ik heb vanmorgen je vader al gesproken. (Via Skype...) Ben dus al helemaal op de hoogte hoe alles gegaan is. Ik wens je nog een hele fijne tijd toe in Zweden..
    Maar zo te lezen, gaat dat wel lukken.

    Groetjes
    Angelique en Guido

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zweden, Halmstad

Naomi

Actief sinds 03 Jan. 2011
Verslag gelezen: 235
Totaal aantal bezoekers 36169

Voorgaande reizen:

23 Januari 2015 - 04 Juli 2015

Internship in Samoa

11 Januari 2011 - 04 Juni 2011

Studie in Zweden

Landen bezocht: