spierpijn - Reisverslag uit Halmstad, Zweden van Naomi Levels - WaarBenJij.nu spierpijn - Reisverslag uit Halmstad, Zweden van Naomi Levels - WaarBenJij.nu

spierpijn

Door: naomilevels

Blijf op de hoogte en volg Naomi

19 Januari 2011 | Zweden, Halmstad

Hello!

Zaterdag ben ik geslaagd bij de Ikea in Helsingborg. Mijn vader reed en Job en Mariana (Mari) waren mee. Mariana was toen jarig en we hebben voor haar een schilderij met een mooi landschap erop gekocht. Verder heb ik voor mezelf pannen, bestek, sloffen, klaproosjes en vlinders voor op de muur en een tapijt voor in de badkamer gekocht. Na de ikea hebben we in Coop wat boodschappen gedaan en daarna zijn we weer naar Halmstad gereden. De reis duurt ongeveer 45 minuten. We hebben aardappelgratin met vlees gegeten. Suzanna (Snoopy) uit Slowakije at ook mee. Zondag heb ik mijn vader weggebracht naar het treinstation. Ik ben daarna met Job, Snoopy en Mari naar het strand geweest. Het was een en al ijs; en daarmee bedoel ik niet alleen het zeewater. Ook op het strand en de wegen ernaartoe lag een en al ijs. Nu is het iets minder gelukkig, maar op sommige plekken is het nog steeds glad. Ik heb nog nooit het strand bedekt met sneeuw en ijs gezien. Het was wel goed om even lekker naar buiten te gaan en uit te waaien. Eergister kwam uiteindelijk de kamergenoot aan van Snoopy, maar ze was gelijk weer weggegaan naar de hotel van haar ouders. Van Snoopy's beschrijvingen leek haar huisgenoot heel erg op Amber, die ook net als ik TP doet in Eindhoven en hier ook Sport Science gaat doen. Later in de avond bleek dat ik goed gegokt had. Ik vond het wel toevallig en grappig. In de avond zijn we ergens in een keuken gaan zitten waar er ook al andere mensen zaten. Er waren veel nationaliteiten: Nederland, Belgie (Frans), Frankrijk, Finland, Tsjechie, Slowakije, Zweden, Mexico en Duitsland. Owja, in de middag hadden ik, Snoopy en Mari nog bodystep gebrobeerd in de sportcentrum op de uni. Ik vond het maar niks, maar aan de andere kant was het wel lekker om eens te bewegen. Ik kreeg er wel een beetje spierpijn van. Gister voelde ik het nog steeds en we hadden ons ook ingeschreven voor 'get funky' (een dans). Deze week is het gratis uitproberen van verschillende sporten op het sportcentrum. Maar vandaag heb ik dus echt spierpijn. Niet zo fijn. Get funky was wel leuk om te doen. Vandaag zouden we gaan volleyballen, maar ik weet niet zo zeker of het nu voor mij een goed idee is. Maar goed, gister moesten we ook weer naar school voor meer informatie over de universiteit en zijn faciliteiten in het algemeen. Ik heb gekeken naar een Zweedse cursus en ik heb bij de bibliotheek een login en wachtwoord voor de schoolmail enzo gehaald. Vandaag moeten we terug om een foto te maken voor een pasje (gister was het kapot). Als laatste beginnen de lessen voor mij en Amber pas op 26 januari. Dan hebben we het vak 'kinderen en jeugd in sportontwikkeling'. De andere hebben nog zweedse cursus of engels (daar krijgen ze studiepunten voor). Ik ben benieuwd wat we in die tussentijd gaan doen. Ik kan in ieder geval Amber helpen en meegaan om voor alles te regelen.
Ik zie wel.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zweden, Halmstad

Naomi

Actief sinds 03 Jan. 2011
Verslag gelezen: 172
Totaal aantal bezoekers 36175

Voorgaande reizen:

23 Januari 2015 - 04 Juli 2015

Internship in Samoa

11 Januari 2011 - 04 Juni 2011

Studie in Zweden

Landen bezocht: