Kunstschaatsen en watervallen - Reisverslag uit Halmstad, Zweden van Naomi Levels - WaarBenJij.nu Kunstschaatsen en watervallen - Reisverslag uit Halmstad, Zweden van Naomi Levels - WaarBenJij.nu

Kunstschaatsen en watervallen

Door: naomilevels

Blijf op de hoogte en volg Naomi

23 April 2011 | Zweden, Halmstad

Hoi,

Ik ben bijna vergeten om te vertellen wat ik nog tussen Lapland en Stockholm heb beleefd. Ik ben weer met anderen op 8 april naar Danska Fall geweest en heb het nu in Lente transformatie bewonderd. Ook heb ik een dagje gewerkt. Op 9 april fungeerde ik als een security voor de Eliteseriefinales van kunstschaatsen. Ik moest schaatsers en pers apart houden, maar er was geen pers en de schaatsers wisten waar hun kleedkamers waren, dus het was eigenlijk uiteindelijk vanaf een hele goede positie kijken naar kunstschaatsen. De volgende dag kon ik met mijn vrije kaartje het mooie kunstschaatsen aanschouwen vanaf de tribune. Tijdens de finale heb ik ontdekt dat er een paar bekende schaatsers aanwezig waren, waaronder Kristoffer Berntsson, Victoria Helgesson en haar jongere zus Joshi Helgesson. Van Victoria en Kristoffer heb ik een handtekening weten te strikken!
De finales waren van vrijdag 8 april tot zondag 10 april. De week ervoor op maandag 4 april was de laatste schaatsles. Ik heb in ieder geval vorderingen gemaakt in het half jaartje dat ik hier ben en ik ga zeker verder oefenen vanaf oktober in Eindhoven!!
Hieronder zijn foto's van Danska fall en kunstschaatsen.

xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zweden, Halmstad

Naomi

Actief sinds 03 Jan. 2011
Verslag gelezen: 412
Totaal aantal bezoekers 36166

Voorgaande reizen:

23 Januari 2015 - 04 Juli 2015

Internship in Samoa

11 Januari 2011 - 04 Juni 2011

Studie in Zweden

Landen bezocht: