Aankomst Halmstad - Reisverslag uit Halmstad, Zweden van Naomi Levels - WaarBenJij.nu Aankomst Halmstad - Reisverslag uit Halmstad, Zweden van Naomi Levels - WaarBenJij.nu

Aankomst Halmstad

Door: naomilevels

Blijf op de hoogte en volg Naomi

13 Januari 2011 | Zweden, Halmstad

Hej hej!

De bootreis is gelukkig goed verlopen! Niet zeeziek geworden en/of geen gekke dingen met/op de boot gebeurd. We kwamen zelfs twee uur eerder aan in Goteborg. Laatste anderhalf uur dan nog met de auto naar Halmstad. Bij het Centraal Station haalde iemand ons op van de pick-up service. Wij volgden hem naar Krusbaret en daar kreeg ik mijn sleutels, liet hij me mijn kamer en keuken/woonkamer zien en daarna was het al de spullen naar de kamer brengen. Vandaag (13-01) is alles uitgepakt en op zijn plek. Ook hebben pap en ik zowat de halve ica (supermarkt) ingekocht. Ook heb ik nu al een goede fiets, internet en een goedkope telefoon met Zweedse simkaart (mail mij voor het nummer).
Nu ben ik weer goed moe na zo'n drukke dag. Morgen moet ik om 10u op de uni zijn. Ik heb 1 Nederlander, 2 zuid-koreanen en 1 russische huisgenoten ontmoet. De Nederlander gaat jammer genoeg zondag naar huis, maar ik kan ook terecht bij de Russische Irina. Als laatste heb ik via de mail feedback van twee verslagen gekregen en beide zijn voldoende, dus dat is gelukkig ook weer klaar.
Ik heb nog foto's gemaakt op de boot, die zal ik morgen op mijn gemakje op mijn computer en daarna hierop zetten.

bye

  • 14 Januari 2011 - 18:56

    Jos Selen:

    Veel succes en vooral ook genieten

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zweden, Halmstad

Naomi

Actief sinds 03 Jan. 2011
Verslag gelezen: 332
Totaal aantal bezoekers 36177

Voorgaande reizen:

23 Januari 2015 - 04 Juli 2015

Internship in Samoa

11 Januari 2011 - 04 Juni 2011

Studie in Zweden

Landen bezocht: