Voorbereidingen en afhandelingen - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Naomi Levels - WaarBenJij.nu Voorbereidingen en afhandelingen - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Naomi Levels - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen en afhandelingen

Door: naomilevels

Blijf op de hoogte en volg Naomi

06 Januari 2011 | Nederland, Eindhoven

Hej iedereen,

Door een usb-stick die niet goed meer werkt en het niet elders opslaan van mijn onderzoeksverslag die ik nog moest afmaken voor mijn minor van vorig jaar, moet ik nu weer een heel deel opnieuw schrijven. Ik was knap chagrijnig daarvan gister.

Zaterdag zal al mijn spulletjes van mijn kamer in Eindhoven weggehaald worden. Ik ga mijn kamer onderverhuren aan Marina uit Barcelona. Ik ben wel blij dat ik iemand heb gevonden die in de tijd dat ik in Zweden ben mijn kamer kan onderverhuren.

Dan nog over de reis op dinsdag en donderdag. De boot vertrekt vanuit Gent om 13.00u op dinsdag, 11 januari en papa en ik komen de volgende dag om ongeveer 20.00u aan in Göteborg. Vandaaruit is het nog ongeveer anderhalf uur rijden. Rond 22.00u worden we bij het treinstation opgewacht door iemand van de pick-up service.

De planning ziet er dus nu als volgt uit. Vandaag en morgen dus hard werken aan onderzoeksverslag. Zaterdag gaan mijn vader en ik alle spullen verhuizen van Eindhoven naar Oostburg. Zondag komt familie voor mijn moeders verjaardag. Maandag wordt auto inpakken voor de reis en misschien nog onderzoeksverslag netjes en mooi afmaken. Dinsdag en woensdag zitten papa en ik op de boot richting Zweden. En vanaf woensdagavond ben ik in Halmstad.

gr. Naomi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Eindhoven

Naomi

Actief sinds 03 Jan. 2011
Verslag gelezen: 208
Totaal aantal bezoekers 36172

Voorgaande reizen:

23 Januari 2015 - 04 Juli 2015

Internship in Samoa

11 Januari 2011 - 04 Juni 2011

Studie in Zweden

Landen bezocht: