Aftellen begonnen - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Naomi Levels - WaarBenJij.nu Aftellen begonnen - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Naomi Levels - WaarBenJij.nu

Aftellen begonnen

Door: naomilevels

Blijf op de hoogte en volg Naomi

03 Januari 2011 | Nederland, Eindhoven

Hoi hoi,

Dit eerste verslagje is even om deze site/mijn digitale reisdagboek te verkennen.
Maar ja, nog maar een week en ik moet er dan echt aan geloven: Ik ga voor een paar maanden naar Zweden! Ik ben er al een paar keer geweest ik kan er bijna alleen maar positieve dingen over het land zeggen.
Maar goed, eerst maar eens verder op de reis voorbereiden voordat het zover is. Spannend!

x Naomi

  • 04 Januari 2011 - 15:08

    Daniëlle:

    Hoi Naomi,

    Wat gaaf om te zien dat je een eigen site hebt waar ik nu kan lezen waar je bent en wat je doet en wat je mee maakt. Ik ga deze site maar eens bij favorieten zetten :p. Hartstikke leuk. Ik weet zeker dat je daar in Zweden een fantastische tijd gaat hebben. Dit is echt iets voor jou en ook al is het nu best een beetje spannend. Ik ben heel trots op je en ik weet zeker dat je het gaat redden. Enne ben je er al een beetje klaar voor? Qua voorbereidingen?

    -xXx- Daniëlle

  • 11 Januari 2011 - 12:53

    Carla Levels:

    Hoi Hoi Naomi,

    Hoop dat de reis goed is verlopen !
    Heel veel plezier in Zweden en geniet ervan ! Met net naar IKEA geweest :-)

    Dikke kus van Ruud Carla Charlotte en Tom

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Eindhoven

Naomi

Actief sinds 03 Jan. 2011
Verslag gelezen: 214
Totaal aantal bezoekers 36167

Voorgaande reizen:

23 Januari 2015 - 04 Juli 2015

Internship in Samoa

11 Januari 2011 - 04 Juni 2011

Studie in Zweden

Landen bezocht: