Nog 1 nachtje.. - Reisverslag uit Halmstad, Zweden van Naomi Levels - WaarBenJij.nu Nog 1 nachtje.. - Reisverslag uit Halmstad, Zweden van Naomi Levels - WaarBenJij.nu

Nog 1 nachtje..

Door: naomilevels

Blijf op de hoogte en volg Naomi

27 Maart 2011 | Zweden, Halmstad

Laatste seminar gehad van Youth and Children sport, elanden safari gedaan, naar Hovs hallar (mooi strand) en voor tweede keer naar Tylosand geweest; maar wat ik vanaf morgen ga doen topt alles :D. Morgen is Lapland! Hier ff wat er te wachten staat:

Maandag, 28 maart - heenreis met trein. Overstap in Goteborg en Boden.
Dinsdag, 29 maart - aankomst om 14 uur in Kiruna. Om half 4 dogsledding en snowmobile.
Woensdag, 30 maart - 10 uur naar icehotel / 13.15 sami en reindeer bezoeken / 5 uur naar sauna
Donderdag, 31 maart - NOORWEGEN! Narvik.
Vrijdag, 1 april - 12.00 uur weer vertrekken uit Kiruna
Zaterdag, 2 april - terugreis en aankomst rond half 1 in Halmstad.

We zijn hier met een groep van 20 personen. Amber is er al geweest vorige week en heeft hetzelfde gedaan als ons en ze zei dat het de moeite waard is!
HEB ER ZIN IN!

Owja, ik heb problemen met mijn computer, dus die heb ik vorige week vrijdag weggebracht voor onderzoek, maar heb het nog steeds niet terug. Ik typ nu dus alles op Amber's laptop.

Maar ik kan meer typen en foto's laten zien als ik weer terug ben van Lapland ;).

xx Naomi

  • 27 Maart 2011 - 19:21

    Jeannette:

    Hoi Naomi, geniet volgende week maar van een weekje vakantie! Kijk weer uit naar je volgende verslag en foto's. Hopelijk weer op je eigen computer. Na Lapland kunnen de winterkleren wel opgeborgen worden! Liefs, mam.

  • 28 Maart 2011 - 07:23

    Daniëlle:

    Héél veel plezier, geniet ervan!
    -xXx-

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zweden, Halmstad

Naomi

Actief sinds 03 Jan. 2011
Verslag gelezen: 202
Totaal aantal bezoekers 36178

Voorgaande reizen:

23 Januari 2015 - 04 Juli 2015

Internship in Samoa

11 Januari 2011 - 04 Juni 2011

Studie in Zweden

Landen bezocht: