Watervallen, Zee & Lund - Reisverslag uit Halmstad, Zweden van Naomi Levels - WaarBenJij.nu Watervallen, Zee & Lund - Reisverslag uit Halmstad, Zweden van Naomi Levels - WaarBenJij.nu

Watervallen, Zee & Lund

Door: naomilevels

Blijf op de hoogte en volg Naomi

24 Januari 2011 | Zweden, Halmstad

hoi,

De foto voor het pasje is nog steeds niet gemaakt. Eerst is dat ding kapot, daarna vertellen anderen de dag erna dat het hun weer niet gelukt is en dan is de Student Union dicht. Ik hoop dat het vandaag dan wel eindelijk lukt. Vandaag heb ik in de middag weer Zweedse les. Ik ga zelfs twee cursussen volgen. De ene is van de universiteit en krijg je studiepunten voor (ik ben niet geregistreerd, dus ik krijg ze niet.). Ik mag in die les erbij zitten. De andere is een gratis cursus, dat los staat van de universiteit. Bij elkaar heb ik maandag, dinsdag, donderdag en zaterdag Zweeds :).
In het weekend hebben we leuke dingen gedaan. De donderdag zijn we naar Danska Fall (watervallen) en Tylosand, naar de zee geweest. Het was koud, maar wel erg mooi. Vrijdag had ik in de middag 'Swedish Culture'. Ook hierbij mag ik er gewoon bij zitten in de lessen. Het lijkt me heel interessant. Als laatste ging Martina (een vriendin van Snoopy) weer terug naar Slowakije. We hadden haar in Malmo naar het vliegveld gebracht en daarna zijn ik, Snoopy, Mari en Amber naar Lund geweest. We hebben de universiteit gezien, we zijn in de katedraal geweest en hebben een kunstmuseum en het historisch museum bezocht.
Ik heb vandaag trouwens ook weer Swedish culture. Mijn dag is dus in ieder geval gevuld vandaag.

x

Foto's:
http://picasaweb.google.com/102020051719343773893/Zweden?authkey=Gv1sRgCK3KluzV3Nq_tQE#

  • 25 Januari 2011 - 19:24

    Annelies Farla:

    Hoi Naomi,

    Zo te lezen heb je het reuze naar je zin en hoef je je niet te vervelen.
    Ook aan vriendschap heb je niet te klagen. Hoop dat je nog nederlands spreekt als wij je een keertje komen bezoeken. Lijkt mij een mooie omgeving , aan de foto's te zien.

    gr. Annelies xxx

  • 29 Januari 2011 - 15:40

    Naomi Levels:

    heej Annelies,

    Twee Nederlanders doen hier ook Sport Science en we kunnen goed met elkaar opschieten. Ik spreek zeker nog wel Nederlands als jullie langskomen. Het is hier inderdaad erg mooi! Zowel in de winter als in de zomer. Ik zal wel een beetje in de lente langskomen, want dan is het niet meer glad en koud. xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zweden, Halmstad

Naomi

Actief sinds 03 Jan. 2011
Verslag gelezen: 273
Totaal aantal bezoekers 36164

Voorgaande reizen:

23 Januari 2015 - 04 Juli 2015

Internship in Samoa

11 Januari 2011 - 04 Juni 2011

Studie in Zweden

Landen bezocht: